//
top of page

Vi inser att exceptionell service och support är avgörande för framgången för våra kunder inom hälso- och sjukvårdssektorn. Vårt engagerade team är engagerade i att tillhandahålla omfattande assistans för att säkerställa att din medicinska teknik fungerar på topp och möter de föränderliga kraven på din anläggning.

Meditea erbjuder en rad servicenivåavtal (SLA) som är skräddarsydda för att passa varje kunds specifika behov. Oavsett om du behöver standardsupport eller skräddarsydda lösningar, låter vårt flexibla tillvägagångssätt oss anpassa oss efter dina unika operativa krav.

Genom att prioritera kundnöjdhet och lyhördhet strävar vi efter att bygga varaktiga partnerskap som förbättrar kvaliteten på vården du ger. Lita på Meditea för pålitligt stöd och tjänster som ger dig möjlighet att fokusera på det som är viktigast – att ge exceptionell patientvård.

Service och support

Välj prioritetsnivå
Inte brådskande
Normal prioritet
Hög prioritet
Brådskande prioritet
Service support
bottom of page